I dag.

Här snackar vi allmänt om golf...
Användarens profilbild
djerneborn
Inlägg: 247
Blev medlem: 27 apr 2016, 11:11
Ort: Göteborg

Idag får jag lite suicidala känslor.... VA FAN ÄR DET SOM HÄNDER?!?!?Bild


Skickat från min iPhone med Tapatalk
hellre långt och rakt än kort och snett
Instagram: @djerneborn
Twitter: @djerneborn
Användarens profilbild
Paradispetter
Inlägg: 743
Blev medlem: 30 jan 2015, 17:12

djerneborn skrev:Idag får jag lite suicidala känslor.... VA FAN ÄR DET SOM HÄNDER?!?!?Bild


Skickat från min iPhone med Tapatalk

Oh jesus! Jag hade ångest för de va +1 grad när jag vaknade :D
Saltar alltid en bra story
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

djerneborn skrev:Idag får jag lite suicidala känslor.... VA FAN ÄR DET SOM HÄNDER?!?!?Bild


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vi hade samma sak igår.
Jag gick in på YR för att kolla vädret i Portugal på fredag.... 10 grader och regn..... Kom igen nu vädret!
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Idag vaknar vi upp till svensk ledning i årets första Major. Pernilla Lindberg krossade där ute idag 7 birdies och bogeyfritt. Imponerande.
Användarens profilbild
Skogshuggarn
Inlägg: 23
Blev medlem: 12 jun 2016, 21:57
Ort: Stockholm

Reser i nästa vecka till USA och kommer tillbringa ca 10 dagar i Kalifornien och LA. Så, har ni några tips kring utrustning som man bör kika på eller rent av införskaffa sig? Butiker att besöka? Banor att eventuellt spela? - Hit me with your best shot enkelt uttryckt :)
Användarens profilbild
Paradispetter
Inlägg: 743
Blev medlem: 30 jan 2015, 17:12

Testade för första gången Taylormade Spider Tour idag, herregud vilken putter!

Men görs inte den svarta med siktlinje också? Hittar enbart den röda.. med den infästningen Dustin osv spelar?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Saltar alltid en bra story
Cristoffer
Inlägg: 138
Blev medlem: 23 okt 2017, 20:37

Paradispetter skrev:Testade för första gången Taylormade Spider Tour idag, herregud vilken putter!

Men görs inte den svarta med siktlinje också? Hittar enbart den röda.. med den infästningen Dustin osv spelar?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag vill minnas att jag sett den svarta med siktlinje men kan ha varit en diy.. Jag ska göra en egen på min. Känns inte svårt att få till en bra.
Callaway
TaylorMade
Hcp Familj
Användarens profilbild
Paradispetter
Inlägg: 743
Blev medlem: 30 jan 2015, 17:12

Cristoffer skrev:
Paradispetter skrev:Testade för första gången Taylormade Spider Tour idag, herregud vilken putter!

Men görs inte den svarta med siktlinje också? Hittar enbart den röda.. med den infästningen Dustin osv spelar?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag vill minnas att jag sett den svarta med siktlinje men kan ha varit en diy.. Jag ska göra en egen på min. Känns inte svårt att få till en bra.
Gjorde lite research, den svarta säljs ej till vanlig kund med siktlinje, dom som finns på eBay osv är antingen gjorde hos TM/tourbussen eller så har folk likt dig gjort egna & de funkar ju också :)

Den svarta är ju betydligt snyggare än den röda..


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Saltar alltid en bra story
Cristoffer
Inlägg: 138
Blev medlem: 23 okt 2017, 20:37

Paradispetter skrev:
Cristoffer skrev:
Paradispetter skrev:Testade för första gången Taylormade Spider Tour idag, herregud vilken putter!

Men görs inte den svarta med siktlinje också? Hittar enbart den röda.. med den infästningen Dustin osv spelar?


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Jag vill minnas att jag sett den svarta med siktlinje men kan ha varit en diy.. Jag ska göra en egen på min. Känns inte svårt att få till en bra.
Gjorde lite research, den svarta säljs ej till vanlig kund med siktlinje, dom som finns på eBay osv är antingen gjorde hos TM/tourbussen eller så har folk likt dig gjort egna & de funkar ju också :)

Den svarta är ju betydligt snyggare än den röda..


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Sjukt onödigt att inte sälja...
Callaway
TaylorMade
Hcp Familj
Pär
Inlägg: 127
Blev medlem: 23 jul 2015, 09:20

Idag blev det premiär på Öresunds GK med sommargreener. Så underbart att säsongen är igång nu
Skriv svar