Svensktgolfforums Poddredaktion

Här snackar vi allmänt om golf...
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Grymt!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4690
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Jag vill göra en The Players-special. Finns det någon som vill spela in med mig? Max är i Spanien så jag behöver en stand in.
Användarens profilbild
StefanL
Inlägg: 755
Blev medlem: 17 feb 2016, 20:26
Ort: Ludvika
Kontakt:

JohanAdministratör skrev:Jag vill göra en The Players-special. Finns det någon som vill spela in med mig? Max är i Spanien så jag behöver en stand in.
Du har PM!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Vänsterspelare
Hemmabana: Hagge GK
BanHcp: 12,6
RangeHcp: 2
SvingHcp: +1(enligt Stevvee)
Gamebook: Stefan Lundgren
Instagram: StefanLundgren
Instagram: StefanzGolf Tillsammas med Stevvee
https://www.youtube.com/c/StefanLundgren
Det är kul, men framförallt roligt!
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4690
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Stefan, tack för hjälpen!
Podden är ute nu, http://traffic.libsyn.com/svensktgolffo ... Stefan.mp3
Mickehansson1977
Inlägg: 3
Blev medlem: 15 jun 2016, 07:58

Nä nu är det tyvärr slutlyssnat på podden.

Den va bra i början med mycket roligt snack men nu handlar ju 50% om det där jäkla fsports bara.

Nån som har bra tips på annan svensk golfpodd man kan börja lyssna på istället?
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4690
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Mickehansson1977 skrev:Nä nu är det tyvärr slutlyssnat på podden.

Den va bra i början med mycket roligt snack men nu handlar ju 50% om det där jäkla fsports bara.

Nån som har bra tips på annan svensk golfpodd man kan börja lyssna på istället?
Hoppas du hittar tillbaka till podden så småningom Micke, har du några andra sponsorer att rekommendera alternativt att du själv kanske kan chippa upp så det är värt tiden att podda?
e-Fredde
Inlägg: 98
Blev medlem: 14 apr 2018, 19:46

JohanAdministratör skrev:
Mickehansson1977 skrev:Nä nu är det tyvärr slutlyssnat på podden.

Den va bra i början med mycket roligt snack men nu handlar ju 50% om det där jäkla fsports bara.

Nån som har bra tips på annan svensk golfpodd man kan börja lyssna på istället?
Hoppas du hittar tillbaka till podden så småningom Micke, har du några andra sponsorer att rekommendera alternativt att du själv kanske kan chippa upp så det är värt tiden att podda?
Tycker det kan vara värt att påtala att inför Player's Champion är det ju rätt självklart att fsports kommer bli en del av ett pod-avsnitt, det tycker jag inte alls är speciellt konstigt. I övrigt tycker jag inte det är speciellt mycket snack om fsports...poddar behöver ju få in pengar och då är den del av det att berätta om sin eller sina sponsorer.

Dessutom finns det ju inte direkt många svenska poddar som handlar om golf...så helt klart något som är värt att stödja genom att lyssna tycker jag :)
Dennon
Inlägg: 53
Blev medlem: 17 aug 2014, 11:38

e-Fredde skrev:
JohanAdministratör skrev:
Mickehansson1977 skrev:Nä nu är det tyvärr slutlyssnat på podden.

Den va bra i början med mycket roligt snack men nu handlar ju 50% om det där jäkla fsports bara.

Nån som har bra tips på annan svensk golfpodd man kan börja lyssna på istället?
Hoppas du hittar tillbaka till podden så småningom Micke, har du några andra sponsorer att rekommendera alternativt att du själv kanske kan chippa upp så det är värt tiden att podda?
Tycker det kan vara värt att påtala att inför Player's Champion är det ju rätt självklart att fsports kommer bli en del av ett pod-avsnitt, det tycker jag inte alls är speciellt konstigt. I övrigt tycker jag inte det är speciellt mycket snack om fsports...poddar behöver ju få in pengar och då är den del av det att berätta om sin eller sina sponsorer.

Dessutom finns det ju inte direkt många svenska poddar som handlar om golf...så helt klart något som är värt att stödja genom att lyssna tycker jag :)
Jag älskar podden!! Längtar fortfarande efter ett nytt avsnitt från grabbresan till Öland..;)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4690
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Det här tog jag upp i podden, det här måste jag lära mig asap...

Henkekkk
Inlägg: 28
Blev medlem: 18 aug 2017, 13:54
Ort: Tierp

Lyssnade på medie avsnittet och Johan pratade om nån Wedge guru, nån som har länk till youtubekanal/instagram?
Driver : Taylor made M2
Spoon : Taylor made M3
Järn : Mizuno Mp-25
Wedge : 52,56 titleist sm6 60 Titleist SM 5
Putter : Odessey O-works 1WS Black
Boll : Titleist pro V1
Hcp : 2,8
Klubb : Örbyhus GK
Skriv svar