Den bästa du spelat med?

Här snackar vi allmänt om golf...
Bubba68
Inlägg: 2
Blev medlem: 22 jan 2017, 20:49

Jag har spelat en sällskapsrunda på kungsängen kings med simon forström. Han spelar på challenge touren. Slog han på en par 3. hål nummer 15 tror jag det var. Han gjorde boogey jag klarade paret. Kul och lärorikt, dom är grymma puttare proffsen...
stevvee
Inlägg: 1580
Blev medlem: 17 aug 2016, 08:12

Stefan Lundgren ! Den absolut bästa 25 hcp jag spelat med


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Driver: Callaway XR16
FW3 : Callaway XR16
Järn: Titliest AP2 718 4-P
Utility : Titleist T-MB 3
Wedgar: Titleist SM 7 50,54,60
Putter: Scotty Cameron newport 2,5
Boll: Titleist Prov1

Instagram : lord_stevvee , Stefanzgolf ihop med StefanL
Jerry77
Inlägg: 25
Blev medlem: 02 nov 2017, 17:09

Andreas Ljunggren när det begav sig på juniortiden:) Grym golfare. Nu VD för Österåker.


Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
Användarens profilbild
KENO
Inlägg: 61
Blev medlem: 05 mar 2019, 10:41

Mig själv. Ingen jag spelade med gjorde bättre än 68 på tävling (eller sällskapsrunda) förra året.

ps
Då jag har kort minne kommer jag inte ihåg längre än så :D
ds
Citius, Altius, Fortius
Zorro
Inlägg: 51
Blev medlem: 18 aug 2014, 10:28

Johan Edfors, Barngolfen på Hills för några år sedan. Grymt trevlig kille.
Fick dessutom dela golfbil med Bella Gulldén så det var en av mina bättre dagar på golfbanan :D
Anders
Inlägg: 225
Blev medlem: 11 maj 2014, 10:54
Kontakt:

Dennis Edlund, som senare skulle bli Europatourspelare då han var kanske 17-18 år, hoppade med honom och hans farsa och körde sista nio eftersom mina spelkamrater hoppade av, Edlunds sög upp mej i bollen framför.

Trots att han lirade på par var det ett muttrande och slående med klubban i backen. Han var inte direkt nöjd. Spelade med hans lillebrorsa ett par varv i nån klubbtävling också, han blev ju duktig också. Allt det här långt tillbaka i förra milleniet.
Hur ett äpple klarar en vinter i bagen med mera
http://andersgolf.blogspot.se/
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Anders skrev:Dennis Edlund, som senare skulle bli Europatourspelare då han var kanske 17-18 år, hoppade med honom och hans farsa och körde sista nio eftersom mina spelkamrater hoppade av, Edlunds sög upp mej i bollen framför.

Trots att han lirade på par var det ett muttrande och slående med klubban i backen. Han var inte direkt nöjd. Spelade med hans lillebrorsa ett par varv i nån klubbtävling också, han blev ju duktig också. Allt det här långt tillbaka i förra milleniet.
Har för mig att han nu är tränare hos Hivudstadens GK.


Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
Anders
Inlägg: 225
Blev medlem: 11 maj 2014, 10:54
Kontakt:

JohanAdministratör skrev: 21 mar 2019, 11:03
Anders skrev:Dennis Edlund, som senare skulle bli Europatourspelare då han var kanske 17-18 år, hoppade med honom och hans farsa och körde sista nio eftersom mina spelkamrater hoppade av, Edlunds sög upp mej i bollen framför.

Trots att han lirade på par var det ett muttrande och slående med klubban i backen. Han var inte direkt nöjd. Spelade med hans lillebrorsa ett par varv i nån klubbtävling också, han blev ju duktig också. Allt det här långt tillbaka i förra milleniet.
Har för mig att han nu är tränare hos Hivudstadens GK.


Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
Den äldre eller den yngre brodern?
Hur ett äpple klarar en vinter i bagen med mera
http://andersgolf.blogspot.se/
Användarens profilbild
hericson
Inlägg: 344
Blev medlem: 21 maj 2017, 19:59

Elina Bergvall, på en pro am på Nordea Tour för några år sedan.
/ HE
Skriv svar