Den STORA skryt-tråden

Här snackar vi allmänt om golf...
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

KENO skrev: 22 okt 2019, 14:09
Sandstream skrev: 16 okt 2019, 09:01 Önskar att jag kunde skryta om min egen golf men eftersom jag är ödmjuk i kombination med en usel golfare så blir det här nog mitt enda inlägg i den här tråden.
Du ser, du är ödmjuk säger du, det är en bra början.

Nånting måste du väl ha lyckats med, något sånär iallafall, eller bara lite, spelat på samma boll två hål i rad eller likn?

Det är också bra och ngt att vara glad och stolt över.

Som killen som plockade fram 3 splitter nya bollar efter att ha slagit i vattnet å säger kompisen "Du, blir inte det där ganska dyrt?
Borde du inte ta fram några gamla bollar?".
Då svarade den första kilen "Jag äger inga gamla bollar" :lol:
:D

(Jag brukar använda hittebollar i slutet på rundorna!)
Användarens profilbild
KENO
Inlägg: 61
Blev medlem: 05 mar 2019, 10:41

Jag hjälpte min bättre hälft när hon började spela golf till en golfswing så att när hon hade 24 i hcp så var det dem som trodde hon var singelhandicappare. Då vart man stolt :D !
Citius, Altius, Fortius
CarlT
Inlägg: 47
Blev medlem: 12 okt 2019, 20:36

Jag började lira för två månader sedan. Idag kom jag tvåa i en turnering, en liten rackare med mest pensionärer men ändå jäkligt kul! Spelade inget vidare men det räckte ändå.
Användarens profilbild
KENO
Inlägg: 61
Blev medlem: 05 mar 2019, 10:41

CarlT skrev: 31 okt 2019, 17:15 Jag började lira för två månader sedan. Idag kom jag tvåa i en turnering, en liten rackare med mest pensionärer men ändå jäkligt kul! Spelade inget vidare men det räckte ändå.
Grattis till din första golftriumf!
Den kan bli ett beroende :D
Citius, Altius, Fortius
Skriv svar