Gamebook och multi-rounds turnering

Här snackar vi ny och gammal utrustning...
spetero
Inlägg: 25
Blev medlem: 20 maj 2014, 09:36

I och med att gamebook är så otroligt långsamma att släppa ut den här typen av funktionalitet har jag börjat kika runt efter alternativ.

Är det någon som hittat någon bra app? Jag vill ju fortfarande ha kvar det sociala där man ser när vännerna spelar så jag tänker att det blir ett jobb till att få över hela kompisgänget på en annan app :)
eGolf
Inlägg: 63
Blev medlem: 16 mar 2022, 10:17
Ort: Västerås

spetero skrev: 16 jun 2023, 22:43 I och med att gamebook är så otroligt långsamma att släppa ut den här typen av funktionalitet har jag börjat kika runt efter alternativ.

Är det någon som hittat någon bra app? Jag vill ju fortfarande ha kvar det sociala där man ser när vännerna spelar så jag tänker att det blir ett jobb till att få över hela kompisgänget på en annan app :)
Hole19 är bra även i gratisutförandet och har en del sociala funktioner. Utöver en feed där du ser vad vännerna gör, kan du även lägga upp egna utmaningar för dig och dina vänner (tror dock det kräver medlemskap).
Hemmaklubb Surahammars GK
HCP 15
långryggen
Inlägg: 915
Blev medlem: 24 aug 2016, 07:23

spetero skrev: 16 jun 2023, 22:43 I och med att gamebook är så otroligt långsamma att släppa ut den här typen av funktionalitet har jag börjat kika runt efter alternativ.

Är det någon som hittat någon bra app? Jag vill ju fortfarande ha kvar det sociala där man ser när vännerna spelar så jag tänker att det blir ett jobb till att få över hela kompisgänget på en annan app :)
Det är väl det som de gjort bra, att vara tidiga med att få fram en bra app som MÅNGA använder. Ska man få över alla till en annan motsvarande app är nog inte det lättaste.
Finns det NÅGON annan app som har samma eller BÄTTRE innehåll än GGB?
Finns det någon annan app som ens har en plan att ha en multiroundfunktion?
Hellre långt och rakt än kort och snett!

Taylor Made SIM MAX 9°, Fujikura ventus blue 6
Taylor made M6, 15°
Taylor made M6 hybrid 19°
Mizuno JPX900 PW-J4 46°-24°
Titleist SM7 raw, 50°, 54°, 58°
Putter Ping Anser Cadence TR Anser 2

hcp, 7-8
Magnil
Inlägg: 8
Blev medlem: 14 jun 2022, 12:32

It's live! Tyvärr bara fyra ronder så fungerar inte på en veckas golfresa :(

Känner mig som en surmule men varför 72 personer men bara fyra rundor?
Användarens profilbild
hericson
Inlägg: 351
Blev medlem: 21 maj 2017, 19:59

Ska bli kul att testa. Tyvärr har jag inga flerdagarsresor kvar i höst så det får vänta ett tag.
/ HE
långryggen
Inlägg: 915
Blev medlem: 24 aug 2016, 07:23

Magnil skrev: 16 sep 2023, 09:41 It's live! Tyvärr bara fyra ronder så fungerar inte på en veckas golfresa :(

Känner mig som en surmule men varför 72 personer men bara fyra rundor?
En sak i taget ;)
Fyra rundor, var inte det gränsen även tidigare?

Hursomhelst, visst borde det vara ett alternativ, men då kanske man hävdar att det är för "proffs"användning.
Matchstege, borde inte det vara ett gankska "enkelt" format?
Hellre långt och rakt än kort och snett!

Taylor Made SIM MAX 9°, Fujikura ventus blue 6
Taylor made M6, 15°
Taylor made M6 hybrid 19°
Mizuno JPX900 PW-J4 46°-24°
Titleist SM7 raw, 50°, 54°, 58°
Putter Ping Anser Cadence TR Anser 2

hcp, 7-8
Användarens profilbild
hericson
Inlägg: 351
Blev medlem: 21 maj 2017, 19:59

De har en Tournament Manager tjänst där man kan administrera större tävlingar men den är tyvärr inte till för privatpersoner.
/ HE
Magnil
Inlägg: 8
Blev medlem: 14 jun 2022, 12:32

Testat nu på golfresa och fungerade bra 👍🏻. Tyvärr hade vi fem rundor så fick ändå lägga på en manuellt.

Förstår att man har en proffsversion med som man givetvis vill sälja till större tävlingar men känns konstigt med 72 personer (knappast någon kompistävling) men begränsa till fyra rundor.
Skriv svar