Den stora tråden om PGA Tour

Här snackar vi allt som har med svenska tourer och världstourer att göra.
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4718
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Snubbe i spännande 🧐 outfit:

https://vm.tiktok.com/ZGeBQN38P/


Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
Pkgolf
Inlägg: 261
Blev medlem: 07 jun 2019, 23:33

Golf som ska vara så jävla fint. Klädkoder hit och dit. Sen har dom en tävling där hela inaveleliten kommer.

Har inte tittat något i helgen, men otroligt skönt att slippa se det här tidaholm-beteendet. Vrål och skrik bara. Som en cruising.
Användarens profilbild
hericson
Inlägg: 352
Blev medlem: 21 maj 2017, 19:59

Öl och högljudd stämning på läktaren har jag inget emot, tvärtom. Men när de börjar åka kana in på banan och hoppa i bunkern od, då är det inte roligt längre.
/ HE
Användarens profilbild
mikael.josefson
Inlägg: 78
Blev medlem: 21 jun 2021, 20:49

Kanske finns lite underlag för ett LIV-event i Phoenix kommande år


Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4718
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Pkgolf skrev:Golf som ska vara så jävla fint. Klädkoder hit och dit. Sen har dom en tävling där hela inaveleliten kommer.

Har inte tittat något i helgen, men otroligt skönt att slippa se det här tidaholm-beteendet. Vrål och skrik bara. Som en cruising.
Cruising är ett bra ord haha.
WMPO är golfens Power Meet numera…


Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
Niklas
Inlägg: 1098
Blev medlem: 15 aug 2016, 11:30

Tigers längdkontroll med järnen var ganska usel igår av det jag såg. Trodde inte det var det han skulle ha mest problem med i spelet.
Hcp: ~12
Användarens profilbild
hericson
Inlägg: 352
Blev medlem: 21 maj 2017, 19:59

Förvånad att Charley Hoffman spelar en signaturtävling! Hur tog han sig in i den? Inbjudan eller tack vare bra placering förra veckan?
/ HE
Niklas
Inlägg: 1098
Blev medlem: 15 aug 2016, 11:30

hericson skrev: 16 feb 2024, 10:36 Förvånad att Charley Hoffman spelar en signaturtävling! Hur tog han sig in i den? Inbjudan eller tack vare bra placering förra veckan?
Bra placering förra veckan sa de i sändningen. Så han behövde aldrig en inbjudan. Man blev lite förvånad när man såg honom på första tee, men kul. Gillar honom.
Hcp: ~12
Pkgolf
Inlägg: 261
Blev medlem: 07 jun 2019, 23:33

Så Rory går och vinner Wells Fargo, sen vaknar han på måndag morgon och lämnar in skilsmässopappren.

Antingen vinner han helgens major eller så blir det en MC.


Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
Skriv svar