LIV Golf Tour

Här snackar vi allt som har med svenska tourer och världstourer att göra.
Pkgolf
Inlägg: 258
Blev medlem: 07 jun 2019, 23:33

JohanAdministratör skrev:Oavsett vem LIV signar känns ändå ligan så otroligt tråkig för mig. Jag skulle aldrig få för mig att sitta ned och kika på de historielösa turneringarna.
Exakt samma. Har nog knappt sett en timme av LIV sen dom starta och finns noll lust att se mer än så.

Tråkigt så klart när folk lämnar tourerna men tack och adjö!
Niklas
Inlägg: 1096
Blev medlem: 15 aug 2016, 11:30

Pkgolf skrev: 31 jan 2024, 15:55
JohanAdministratör skrev:Oavsett vem LIV signar känns ändå ligan så otroligt tråkig för mig. Jag skulle aldrig få för mig att sitta ned och kika på de historielösa turneringarna.
Exakt samma. Har nog knappt sett en timme av LIV sen dom starta och finns noll lust att se mer än så.

Tråkigt så klart när folk lämnar tourerna men tack och adjö!
Känner samma. För mig tror jag att det är för att tävlingarna inte är värda någonting utan rankingpoäng. Det som spelar roll i golfvärlden är majorvinster. Man kommer in i majors genom ranking så därför blir PGA tour-tävlingar viktiga. Sen går det inte att titta på LIV av fler anledningar, främst att allt känns så löjligt från kommentatorer till intromusik.
Hcp: ~12
Användarens profilbild
hericson
Inlägg: 351
Blev medlem: 21 maj 2017, 19:59

Niklas skrev:
Pkgolf skrev: 31 jan 2024, 15:55
JohanAdministratör skrev:Oavsett vem LIV signar känns ändå ligan så otroligt tråkig för mig. Jag skulle aldrig få för mig att sitta ned och kika på de historielösa turneringarna.
Exakt samma. Har nog knappt sett en timme av LIV sen dom starta och finns noll lust att se mer än så.

Tråkigt så klart när folk lämnar tourerna men tack och adjö!
Känner samma. För mig tror jag att det är för att tävlingarna inte är värda någonting utan rankingpoäng. Det som spelar roll i golfvärlden är majorvinster. Man kommer in i majors genom ranking så därför blir PGA tour-tävlingar viktiga. Sen går det inte att titta på LIV av fler anledningar, främst att allt känns så löjligt från kommentatorer till intromusik.
Det som stör mig mest med deras sändning är det pålagda ljudet när bollen går i hål! Hemskt!
/ HE
Användarens profilbild
svingit
Inlägg: 1386
Blev medlem: 29 dec 2016, 13:42
Ort: Knivsta

Anthony Kim är tillbaka.

WITB 2024

Driver: Titleist TSr4 9*.
FW3: Titleist TSr3 13,5*.
FW7: Titleist TSr2 21*
Järn: Titleist T150 (6-PW)
Wedgar: - Vokey SM10 50/8F - 54/10S - 58/12D.
Putter: Ping Pal 4 BeCu
Boll: Titleist Pro V1
Skriv svar