Comeback?!

Dela med dig av din träning, ditt spel och golfliv! Kalla det blogg eller dagbok, du bestämmer!
Användarens profilbild
fredacler
Inlägg: 23
Blev medlem: 15 jun 2015, 08:58
Ort: Örebro

Hej på er!

Sprang på detta forum av slump på Instagram. Riktigt trevligt tycker jag :)
Fredrik heter jag. Har spelat sen jag var 9 år gammal (38 nu) och under skoldtiden så blev det en hel del tävlande på blandat Bergslagstouren och den rikstäckande Trygg Hansa Teen Tour. Var även en del av seriespelslaget på Mosjö. Men efter studenten så blev det tyvärr inte så mycket tid över för att vara kvar på den nivån. Så efter det blev det väldigt få rundor per år.

I "hcp-kortet" står det fortfarande 3,5 men jag skulle nog gissa att mitt rätt hcp är nog runt 7-9. Försöker få igång spelet igen och nu när min son har fyllt 8 så har han oxå börjat testa på golf och tycker det är riktigt roligt att stå på rangen och slå och som det låter så vill han testa på Golfkul nästa år.

Vad det gäller utrustning så spelar jag fortfarande med mina Ping-klubbor som jag tävlade med, inköpta 1994. Skaffade en nyare driver för typ 3 år sen. Så ja, det kanske är dags att uppdatera sig lite haha :D

MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Välkommen hit!
Användarens profilbild
fredacler
Inlägg: 23
Blev medlem: 15 jun 2015, 08:58
Ort: Örebro

Tack så mycket!! :D
Ser fram emot att kunna få lite nya träningstips och få tillbaka golfsuget igen :)
Wolfsheim
Inlägg: 843
Blev medlem: 14 maj 2014, 17:51

Hej å välkommen
Instagram kewinsfoto och rawphotographygbg
Hemmaklubb Albatross Gk
Användarens profilbild
fredacler
Inlägg: 23
Blev medlem: 15 jun 2015, 08:58
Ort: Örebro

Wolfsheim skrev:Hej å välkommen
Tack tack :D
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Välkommen


Skickas från min iPhone via Tapatalk
Skriv svar