US OPEN - Chambers Bay

Här snackar vi allt som har med svenska tourer och världstourer att göra.
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Sandstream skrev:Hur lång är Ernie Els och vad väger han? :shock:
Ser ut som han har en tandpetare i handen när han svingar! :lol:
Han har ju stulit ett par juniorstickor!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4693
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Stenson tappar direkt och jag är riktigt trött... Kommer inte bli så sent det här..


Skickas från min iPhone via Tapatalk
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Men herregud SPIETH! I vanlig ordning hatten av.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

Återigen räckte inte Stenson till. Tror tyvärr att vi kommer att få vänta många år innan någon svensk herre vinner en major :(

DJs kollaps på sista greenen var plågsam att se :o

Grattis till Spettet! Hoppas han grejar en grand slam! :)
Användarens profilbild
Hollowind
Inlägg: 792
Blev medlem: 18 jan 2015, 14:09
Ort: Göteborg (St Jörgen)

Sandstream skrev:DJs kollaps på sista greenen var plågsam att se :o
Håller verkligen med, även om jag egentligen håller mer på Spieth. Men att treputta från det avståndet, i den situationen, det önskar man ingen..
Dr: TaylorMade M4 Fujikura Red 60
Fw3: TaylorMade M1 2017
Järn: Callaway Apex CF16 Modus 105S
Wedgar: Titleist SM7 48, 54, 60
Putter: Piretti Cottonwood II
HCP: 15,2
Cheeselius
Inlägg: 8
Blev medlem: 02 sep 2014, 19:01

Sandstream skrev:
JohanAdministratör skrev:Har bara streamat amerikanska sändningen hittills. Hur har Viasat varit? Kommer kika Viasat ikväll, frågan är hur länge man orkar vara uppe...
Som vanligt när svenska kanaler sätter in amatörer som kommentatorer blir det så där. De babblar på men har inte samma koll och känsla som sina engelskspråkiga kollegor :?

Kan nog bara komma på två sporter där jag föredrar svenska kommentatorer och det är hockey och längdskidor :)
Jag tycker Viasats kommentatorer är helt okej ändå. Fox däremot har ju fått massa kritik om man kollar läget på sociala medier, både för kommentatorerna (som egentligen är hängivna nån annan sport?) och för hela produktionen i allmänhet. Billy Horschel tweetade att han tyckte produktionen höll samma nivå som för 5-10 år sen iom att man som tittare bara kunde följa enstaka grupper
Driver: Cobra Fly-Z Pro
Fw: Cobra F8+ 3-4
Järn: Callaway Apex Pro 4-P
Wedge(ar): Cobra Tour Trusty 60', 56', 52'
Putter: Odyssey Versa #1 Wide
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Cheeselius skrev:
Sandstream skrev:
JohanAdministratör skrev:Har bara streamat amerikanska sändningen hittills. Hur har Viasat varit? Kommer kika Viasat ikväll, frågan är hur länge man orkar vara uppe...
Som vanligt när svenska kanaler sätter in amatörer som kommentatorer blir det så där. De babblar på men har inte samma koll och känsla som sina engelskspråkiga kollegor :?

Kan nog bara komma på två sporter där jag föredrar svenska kommentatorer och det är hockey och längdskidor :)
Jag tycker Viasats kommentatorer är helt okej ändå. Fox däremot har ju fått massa kritik om man kollar läget på sociala medier, både för kommentatorerna (som egentligen är hängivna nån annan sport?) och för hela produktionen i allmänhet. Billy Horschel tweetade att han tyckte produktionen höll samma nivå som för 5-10 år sen iom att man som tittare bara kunde följa enstaka grupper
Jag kikade på Fox sändning under helgen och upplevde det väldigt blandat, stundtals väldigt intressant och stundtals ett stort snett försök till något som var svårt att förstå. Att det skulle vara kommentatorer från en annan sport tvivlar jag på med tanke på att det var The Shark, Corey Pavin och Brad Fason som körde det mesta snack jag hörde.
Skriv svar