Johans försäsong 19...

Dela med dig av din träning, ditt spel och golfliv! Kalla det blogg eller dagbok, du bestämmer!
stevvee

29 jul 2019, 05:32

JohanAdministratör skrev:Hoppas allas golfsommar går bra där ute.
Jag själv har precis kommit hem från en veckas bootcamp i San Fransisco. Dock inget golf-bootcamp. Jag har ett nytt jobb som har huvudkontor i SF så alla nyanställda får åka dit för upplärning.

Nu härnäst väntar två veckors road trip med tjejen runtom i Sverige medan hantverkare börjar bygga balkong i läggan.
Jag tar dock inte med mig klubborna på den här resan. Det enda golf-relaterade jag kommer ägna mig åt är Titleist event på PGA National i Malmö då de lanserar de nya järnklubborna till media.

Hur går er golf-sommar?

Ibland är det skönt med paus ! Skall bli intressant att höra om nya stickorna sen för är grymt intresserad.

För mig går säsongen riktigt bra och har väll inget att klaga på egentligen.
Driver: Callaway XR16
FW3 : Callaway XR16
Järn: Titliest AP2 718 4-P
Utility : Titleist T-MB 3
Wedgar: Titleist SM 7 50,54,60
Putter: Scotty Cameron newport 2,5
Boll: Titleist Prov1

Instagram : lord_stevvee , Stefanzgolf ihop med StefanL
MaxP

29 jul 2019, 06:14

JohanAdministratör skrev:
29 jul 2019, 05:28
Hoppas allas golfsommar går bra där ute.
Jag själv har precis kommit hem från en veckas bootcamp i San Fransisco. Dock inget golf-bootcamp. Jag har ett nytt jobb som har huvudkontor i SF så alla nyanställda får åka dit för upplärning.

Nu härnäst väntar två veckors road trip med tjejen runtom i Sverige medan hantverkare börjar bygga balkong i läggan.
Jag tar dock inte med mig klubborna på den här resan. Det enda golf-relaterade jag kommer ägna mig åt är Titleist event på PGA National i Malmö då de lanserar de nya järnklubborna till media.

Hur går er golf-sommar?
SF såg underbart ut, och är en underbar stad! Njut av lite break, det kan som Stefan skriver vara lite skönt ibland!
Skriv svar