Nordea Masters tillbaks på Bro Hof

Här snackar vi allmänt om golf...
Användarens profilbild
Paradispetter
Inlägg: 743
Blev medlem: 30 jan 2015, 17:12

Oj vad gärna jag hade velat se Danny Willet på Bro Hof, undra om dom jobbat på honom något?

Han har ju faktiskt en mamma som kommer ifrån Sverige & Lindesberg.
Saltar alltid en bra story
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

Tour-lastbilarna är på plats sen i går kväll (TM, Ping, Callaway, Nike, Titleist och Srixon iaf) samt ETs egna personal med sina lastbilar :)
Erikxson
Inlägg: 1061
Blev medlem: 16 maj 2014, 22:49
Ort: Golf Uppsala

Sandstream skrev:Tour-lastbilarna är på plats sen i går kväll (TM, Ping, Callaway, Nike, Titleist och Srixon iaf) samt ETs egna personal med sina lastbilar :)
Åka dit och få en custombyggd driver då :)
Driver: TM M4 10.5° HZRDS BLACK X 75g
Metalwood: Titleist 915F 16.5° Tour AD DI-6s 41"
Järn: Mizuno MP-5 3-PW Project X 6.0
Wedgar: Titleist Vokey SM5/6 50/08F 54/10M 58/08M
Putter: SC Newport Selected 2.6 34" 1ˢᵗ of 500
HCP: 3-ish :roll:
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

Erikxson skrev:
Sandstream skrev:Tour-lastbilarna är på plats sen i går kväll (TM, Ping, Callaway, Nike, Titleist och Srixon iaf) samt ETs egna personal med sina lastbilar :)
Åka dit och få en custombyggd driver då :)
Ska knacka på och fråga i veckan Bild

Nu har rangebollarna kommit också!

Bild


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Användarens profilbild
Paradispetter
Inlägg: 743
Blev medlem: 30 jan 2015, 17:12

Sandstream skrev:
Erikxson skrev:
Sandstream skrev:Tour-lastbilarna är på plats sen i går kväll (TM, Ping, Callaway, Nike, Titleist och Srixon iaf) samt ETs egna personal med sina lastbilar :)
Åka dit och få en custombyggd driver då :)
Ska knacka på och fråga i veckan Bild

Nu har rangebollarna kommit också!

Bild


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Härligt, du som vistas där ute innan tävlingen kommer igång på riktigt får gärna fortsätta att bomba lite bilder!

Extremt nyfiken på hur dom hanterar allt måndag-onsdag då jag bara sett tävlingen live torsdag-söndag :)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
Saltar alltid en bra story
Användarens profilbild
Sandstream
Inlägg: 3156
Blev medlem: 22 jun 2014, 17:53
Ort: Bro Hof

Paradispetter skrev:Härligt, du som vistas där ute innan tävlingen kommer igång på riktigt får gärna fortsätta att bomba lite bilder!
Extremt nyfiken på hur dom hanterar allt måndag-onsdag då jag bara sett tävlingen live torsdag-söndag :)
I dag är sista dagen som Castle och rangen är öppet för allmänheten. Jag kommer kanske att åka ut och kolla på torsdag, annars blir det på fredag.
Användarens profilbild
Paradispetter
Inlägg: 743
Blev medlem: 30 jan 2015, 17:12

Såg precis att Joel Sjöholm aka, El Toro fick en invite till Bro Hof nyss, riktigt roligt!

Kanske inte ett namn för just golfspelet men visst är det en skön lirare & ikon.
Saltar alltid en bra story
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Paradispetter skrev:Såg precis att Joel Sjöholm aka, El Toro fick en invite till Bro Hof nyss, riktigt roligt!

Kanske inte ett namn för just golfspelet men visst är det en skön lirare & ikon.
Jag vet inte om ordet ikon passade i min värld ;) Men en skön lirare är det absolut!
Användarens profilbild
Paradispetter
Inlägg: 743
Blev medlem: 30 jan 2015, 17:12

MaxP skrev:
Paradispetter skrev:Såg precis att Joel Sjöholm aka, El Toro fick en invite till Bro Hof nyss, riktigt roligt!

Kanske inte ett namn för just golfspelet men visst är det en skön lirare & ikon.
Jag vet inte om ordet ikon passade i min värld ;) Men en skön lirare är det absolut!
Hah, ikon & ikon, blev lite luddigt.. mode-ikon möjligen! Inte många som sportar den outfiten i golfen nu mera 8-)
Saltar alltid en bra story
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Paradispetter skrev:
Hah, ikon & ikon, blev lite luddigt.. mode-ikon möjligen! Inte många som sportar den outfiten i golfen nu mera 8-)
Haha, modeikon håller jag med om. Nu borde man ju köra samma outfit själv under dagarna man är på plats... :D
Skriv svar