Golfsällskap sökes, södra Dalarna.

Här snackar vi allmänt om golf...
Mikael316
Inlägg: 1299
Blev medlem: 23 jul 2015, 11:22
Ort: Eskilstuna

Den 18 augusti ska jag spela inspel till hagge open (förhoppningsvis) och undrar om det finns någon förutom StefanL (om han kan givetvis) som är bevandrad och villig att traska runt 18 hål och ge mig bra tips!! :) bara höra av er!
Driver Wilson Staff D200
Fairwaywood Adams XTD ti
Järn Wilson Staff FG Tour v2 4-pw, Callaway Apex Utility J2
Wedgar Wilson Staff Fg Tour 52-56-60
Putter Odyssey #7 Versa

https://magolfblogg.wordpress.com/
jefro_444
Inlägg: 132
Blev medlem: 24 nov 2014, 15:33
Ort: Falun

Mikael316 skrev:Den 18 augusti ska jag spela inspel till hagge open (förhoppningsvis) och undrar om det finns någon förutom StefanL (om han kan givetvis) som är bevandrad och villig att traska runt 18 hål och ge mig bra tips!! :) bara höra av er!
Är lite osäker i dagsläget om jag kommer ställa upp i Hagge Open, beror på om jag är hemma eller inte. Men blir det spel i Hagge Open så hänger jag gärna på en inspelsrunda den 18:e. Återkommer till dig i början på nästa vecka då jag vet om det blir en skånetripp eller inte.
Driver: Ping G30 LST TFC 10,5° Spoon: Ping G30 TFC 14,5° Hybrid: Ping G Tour 90 19° Järn: Ping I20 4-W Wedgar: Callaway MD3 Milled S-Grind, 50° 10, 54° 10 & 58° 9 Putter: Odyssey O-Works Marxman S Black Winn
Användarens profilbild
StefanL
Inlägg: 755
Blev medlem: 17 feb 2016, 20:26
Ort: Ludvika
Kontakt:

jefro_444 skrev:Tänkte spela golf nu på torsdag 11/8 på dagen, måste vara tillbaka i Falun till senast 18.

Någon som är intresserad av att spela på torsdag?

Jag är öppen för det mesta i Dalarna eller Gästrikland så hör av er så bokar vi upp en tid.
Tyvärr så jobbar jag annars hade jag peggat upp
Vänsterspelare
Hemmabana: Hagge GK
BanHcp: 12,6
RangeHcp: 2
SvingHcp: +1(enligt Stevvee)
Gamebook: Stefan Lundgren
Instagram: StefanLundgren
Instagram: StefanzGolf Tillsammas med Stevvee
https://www.youtube.com/c/StefanLundgren
Det är kul, men framförallt roligt!
mara78
Inlägg: 3
Blev medlem: 07 okt 2016, 18:18

Är ny på golf. Hcp 37. Är gärna med på en runda om ni tål en slice då och då ut skog mm. Medlem i Surahammar men bor i Fagersta. Hagge har jag spelat en gång i år. Hör av er om ni vill ta en runda. Behöver folk att spela med.
Skriv svar