Spelsällskap

Här snackar vi allmänt om golf...
Användarens profilbild
Skogshuggarn
Inlägg: 23
Blev medlem: 12 jun 2016, 21:57
Ort: Stockholm

Kikar in här som nybliven medlem, verkar vara ett skönt gäng här med bra stämning.

Som än mer nykläckt spelare på 28 år, med klubbhandikapp och alla golfspelande vänner bortresta från Stockholm och givetvis ett stort behov efter att spela en runda imorgon :mrgreen:
Hur gör jag? Är det bara att bege sig till en bana och hoppas på att det finns plats i en boll för mig?

Förtydligar datum och plats:
Imorgon lördag, 20/8 i Stockholm

Tack på förhand!
Användarens profilbild
Stoltpappa
Inlägg: 52
Blev medlem: 01 jul 2014, 18:02
Ort: Enköping

Hej och välkommen!

Vart i stan bor du? Har du bil?
Jag kommer spela på Hässelby Golfbana imorgon.
Det är en 9-hålsbana med relativt korta hål (bra i början).
Bara att du hör av dig till mig om du vill spela.

//Micke
Järn: Mizuno JPX 850 5-P Wedgar: Titleist Vokey Oil Can 52° och en Titleist Vokey 56°
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4705
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Skogshuggarn skrev:Kikar in här som nybliven medlem, verkar vara ett skönt gäng här med bra stämning.

Som än mer nykläckt spelare på 28 år, med klubbhandikapp och alla golfspelande vänner bortresta från Stockholm och givetvis ett stort behov efter att spela en runda imorgon :mrgreen:
Hur gör jag? Är det bara att bege sig till en bana och hoppas på att det finns plats i en boll för mig?

Förtydligar datum och plats:
Imorgon lördag, 20/8 i Stockholm

Tack på förhand!
välkommen hit!
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

Välkommen hit!
Användarens profilbild
Skogshuggarn
Inlägg: 23
Blev medlem: 12 jun 2016, 21:57
Ort: Stockholm

MaxP skrev:Välkommen hit!
JohanAdministratör skrev:
Skogshuggarn skrev:Kikar in här som nybliven medlem, verkar vara ett skönt gäng här med bra stämning.

Som än mer nykläckt spelare på 28 år, med klubbhandikapp och alla golfspelande vänner bortresta från Stockholm och givetvis ett stort behov efter att spela en runda imorgon :mrgreen:
Hur gör jag? Är det bara att bege sig till en bana och hoppas på att det finns plats i en boll för mig?

Förtydligar datum och plats:
Imorgon lördag, 20/8 i Stockholm

Tack på förhand!
välkommen hit!
Tack så mycket.
Stoltpappa skrev:Hej och välkommen!

Vart i stan bor du? Har du bil?
Jag kommer spela på Hässelby Golfbana imorgon.
Det är en 9-hålsbana med relativt korta hål (bra i början).
Bara att du hör av dig till mig om du vill spela.

//Micke
Tack. Hässelby Golf låter helt klart intressant! Jag har mitt tillhåll vid Gärdet och kuskar runt med hjälp av tunnelbana och buss så har tyvärr inte tillgång til bil men det borde väl gå att ta sig dit :) Hör av mig senare ikväll då jag kommit hem från jobbet.

/Andreas
Skriv svar