Klubbans fel podcast

Här snackar vi allmänt om golf...
eGolf
Inlägg: 63
Blev medlem: 16 mar 2022, 10:17
Ort: Västerås

tomasgolf skrev: 05 jul 2023, 09:53
eGolf !!
Vad är din åsikt då ?? eller är du yes kille
vågar inte gå din egen väg !!!
måste hålla hand !!
Jag finner podden underhållande överlag men lite väl grabbig ibland. Men surret är bekant då jag är av samma generation och från Stockholm precis som grabbarna.
Tycker dock inte riktigt att Frittes beryktade kunskaper inom klubbteknologi fått ordentligt utrymme som det hypades om inledningsvis, eller om jag bara lyssnat med ett halvt öra ibland.

Föredrar Golftugget och Golf Focus men det är ändå en betydligt trevligare upplevelse med ett avsnitt Klubbans Fel än t.ex "Golfens enda podcast".

Tack för mig.
Hemmaklubb Surahammars GK
HCP 15
Egon
Inlägg: 885
Blev medlem: 19 mar 2018, 14:26

Jag lyssnar på Drömgolf och klubbans fel.
Båda dessa lyssnar jag på med behållning och kan sortera det som är medvetet trams/show med det faktamässiga som alltid är med.

Jag tror, när det gäller båda dessa poddar, att klientelet som faktiskt förstår vad de poddar om är tämligen liten.
Fritte har inte sagt något som inte är common knowledge i branschen ang. teknik och utrustning. Max och Markus pratar oerhört mycket träning/ orsak och verkan som är lättbegripligt och informativt.

Att de sen är 08-junisar som låter dryga har bara med min/våra förutfattade meningar att göra. Den som inte är mottaglig för fakta (läs, har lite golf-kompetens) kommer reta sig mer på tugget än vad som sägs.

Kör hårt grabbar… från en gubbe som, trots att han är inte är särskilt 08-kompatibel, fattar tugget.

Egon
Skriv svar