Golf Fashion Friday

Här snackar vi allmänt om golf...
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4705
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

Tja alla golfhjältar,

Jag sitter och funderar på vilket innehåll jag ska skapa på Instagram och forumet året som kommer och tycker ett ämne som golf fashion är rätt intressant just nu.
Skulle ni vilja se en serie av inlägg/recensioner/ om olika fashion brands inom golfen?

Då tänker jag mer på såna varumärken som går lite under radar för allmänheten, Malbon, Metalwood Studio, Local Rule, så mer utav indie än mainstream...
Användarens profilbild
manget
Inlägg: 256
Blev medlem: 12 aug 2015, 14:49

Tycker också att det är ett intressant ämne och tycker att jag har rätt bra koll på indiemärkena.
För det mesta stannar dock prylarna i varukorgen för min del då tull och frakt ofta blir dyrare än det jag faktiskt vill köpa.
WITB
Driver: TSi3
Spoon: Cobra F6
Järn 3: Titleist U500
Järn 4-7: Titleist 620 CB
Järn 8-P: Titleist 620 MB
Wedgar: Vokey SM8 (50/54/60)
Putter: SIK
Användarens profilbild
manget
Inlägg: 256
Blev medlem: 12 aug 2015, 14:49

Till skillnad från Adidas samarbeten med BAPE och Palace är det betydligt lättare att köpa ngt från deras samarbete med Malbon. Massor med storlekar kvar på det mesta på Adidas hemsida. Det mesta från Malbon * Adidas är dessutom (i mitt tycke) snyggare än kläderna från BAPE och Palace.
WITB
Driver: TSi3
Spoon: Cobra F6
Järn 3: Titleist U500
Järn 4-7: Titleist 620 CB
Järn 8-P: Titleist 620 MB
Wedgar: Vokey SM8 (50/54/60)
Putter: SIK
Användarens profilbild
manget
Inlägg: 256
Blev medlem: 12 aug 2015, 14:49

Trevligt samarbete mellan Puma och Quiet Golf live på respektive hemsida.
WITB
Driver: TSi3
Spoon: Cobra F6
Järn 3: Titleist U500
Järn 4-7: Titleist 620 CB
Järn 8-P: Titleist 620 MB
Wedgar: Vokey SM8 (50/54/60)
Putter: SIK
Användarens profilbild
JohanAdministratör
Site Admin
Inlägg: 4705
Blev medlem: 02 maj 2014, 13:05

manget skrev:Trevligt samarbete mellan Puma och Quiet Golf live på respektive hemsida.
Yes! Quiet har gjort en del riktigt snygga plagg. Det verkar som att alla stora varumärken utom FootJoy hakar på ett mindre coolare varumärke.


Skickat från min iPhone med Svensktgolfforum
Skriv svar