Dina mål inför säsongen 2016

Här snackar vi allmänt om golf...
MaxP
Inlägg: 4778
Blev medlem: 11 maj 2014, 22:05
Kontakt:

JohanAdministratör skrev:Ska någon här på forumet ställa upp i SM?
Jag börjar fundera på det. H30 går på Mauritzberg i Östegötland.

Det vore ett häftigt mål att få lira hela den tävlingen då det är en tredagarstävling.
Jag har deltagit ett par gånger, främst i Far å Son ihop med farsan. Har man möjlighet är det bara att rekommendera, det är något speciellt att spela!
jefro_444
Inlägg: 132
Blev medlem: 24 nov 2014, 15:33
Ort: Falun

MaxP skrev:
JohanAdministratör skrev:Ska någon här på forumet ställa upp i SM?
Jag börjar fundera på det. H30 går på Mauritzberg i Östegötland.

Det vore ett häftigt mål att få lira hela den tävlingen då det är en tredagarstävling.
Jag har deltagit ett par gånger, främst i Far å Son ihop med farsan. Har man möjlighet är det bara att rekommendera, det är något speciellt att spela!
Jag och farsan har för avsikt att i år ställa upp i Far & Son på Norrköpings GK. Lyckades förra året ta hem KM efter särspel och känner att det skulle vara en trevlig utmaning och en passande golfweekend.

Tycker helt klart du ska ställa upp i H30. Mauritzberg är en fin bana också som bjuder på en del utmaningar från backtee.
Driver: Ping G30 LST TFC 10,5° Spoon: Ping G30 TFC 14,5° Hybrid: Ping G Tour 90 19° Järn: Ping I20 4-W Wedgar: Callaway MD3 Milled S-Grind, 50° 10, 54° 10 & 58° 9 Putter: Odyssey O-Works Marxman S Black Winn
Skriv svar